Tanulmányait az ELTE, a PPKE, és BME egyetemeken végezte. Neuropszichológusi, szervezet - és gazdaságpszichológusi képesítéssel rendelkezik. Karrierjét neuropszichológiai kutatóként kezdte, ahol a consumer neuroscience-vel, a döntéshozatal, és befolyásolás neurobiológiai, érzelmi és szociálpszichológiai hátterével foglalkozott. Kutatói pályája mellett üzleti trénerként, és reklámpszichológiai tanácsadóként dolgozott. 2009-ben alapította kommunikációs tréningcégét, majd 2017-ben saját neurokommunikációs és piackutató ügynökségét a Neurokom-ot. Jelenleg fogyasztói érzelem és motiváció kutatással, és neurokommunikációs tanácsadással foglalkozik, üzleti befolyásolás, fogyasztói kommunikáció és eladásösztönzés területeken B2B és B2C környezetben. Ügyfelei voltak többek között a Telekom, Nemzeti Média és hírközlési hatóság, Alpha Vet, Magyar energetikai és Közműszabályozási Hivatal, Dunastyr, Scitec nutrition, Coca Cola, Alcon.