Program
Csavard fel a hangerőt! Egy podcast önmagában még nem elég! Építs podcastedhez médiacsatornát. De, hogyan lesz ebből médiatermék? Mutatjuk, hogy csináld.
Mikor érdemes saját márkás médiumot építeni?
Éless Dénes (Szerencsejáték Zrt. , Magyarország)
Egy hang önmagában még kevés!
Kékesi Zsuzsa (Ringier Hungary, Magyarország)
A képlet. Mi minden befolyásolhatja egy podcast sikerét? Mi minden befolyásolja egy podcast, vagyis médiacsatorna
Szeder Péter (Reprise Digital Hungary, Magyarország)
Adjunk-e a hanghoz képet? A podcastet olyankor hallgatjuk, amikor a szemünk foglalt – akkor mi értelme a vodcastnek?
Pohly Ferenc (Magyarország)
Tedd magad megtalálhatóvá! Hogyan találjanak rá a podcastjeidre? Mit tehetsz a jobb “láthatóságért?”
Farkas Dániel (Star Network Influencer Ügynökség, Magyarország)
Podcastok promotálása a közösségi médiában.
Dojcsák Dániel (Shiwaforce, Magyarország)
Közösségek építése egy médiamárka köré
Joanelli Tamás (Be Social Kft. , Magyarország)
A termék neve: podcast. Fejlesszünk együtt médiaterméket.
Bánki Attila (Webbyskill, Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Darázs Attila (Addict Interactive, Magyarország), Farkas Dániel (Star Network Influencer Ügynökség, Magyarország)
Az értékesítők dala! Hogyan lehet jól eladni a podcastet?
Berczel Nóra (Generali, Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Hampuk Richárd (BETONE Media, Magyarország), Losonczi Gergely (Magyarország), Tóth-Czere Péter (Showcast Media, Magyarország)
Versenyben a világgal. Tedd magad hiánycikké! Mi a fontosabb? A közönségtől, vagy a szponzortól függeni?
Csermely Ákos (Magyarország), Hampuk Richárd (BETONE Media, Magyarország), Pásztor András (HVG online divízióvezető, Magyarország), Szigeti Péter (Centrál Médiacsoport, Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!